מזל שור הורוסקופ חודשי – אוקטובר 2014




מזל שור, הוא אחד המזלות שעל פי תחזית אסטרולוגית לא קורה לו משהו מעניין, מפני שלמעט הירח שעובר דרך מזל שור בסוף חודש אוקטובר 2014, שום כוכב אחר לא משפיע על מזל זה.

קריירה
מבחינת קריירה אתם צריכם לקחת צעד אחד אחורה, כדי להבין אם בחרתם באפשרויות הטובות ביותר. לפי הורוסקופ, זאת תקופה מאד טובה ומאוזנת במישור המקצועי, שבה ניתן להשלים תוכניות ישנות יותר.

אהבה
על פי הורוסקופ חודשי, גמישות וותרנות הם לא בדיוק התכונות אשר שבתאי מקנה למזל זה בתוך המשפחה. עבור הרווקים של מזל שור, יופיטר מביא משהו בלתי צפוי: הם יכולים לצפות לקשר יציב.

כסף
מבחינת הכסף אפשר לדבר תקופה שקטה, טריוויאלית ועל שום דבר חריג. אולי רק לקרת סוף החודש יהיו כמה אתגרים או תנודות, סימן שאתם צריכים לראות איך מבזבזים את הכסף ועל מה.

בריאות
לפי הורוסקופ, מאדים משפיע רק לטובה על בריאותכם. אבל לכל זה יש כמה תנאים: ההשפעה של יופיטר, יגרום לכם “לטעום” יותר מדי, אז לאכול בריא ובאופן מתון ולהתרחק כמה שיותר מאלכוהול.

הטיפ החודשי
להיות זהירים בעניינים כספיים, הוא דבר חיובי בחודש הזה. להימנע עד כמה שניתן מקונפליקטים עם בני המשפחה ובעיקר עם זקני המשפחה. יהיה טוב לשים לב ולטפח את הקשרים עם החברים שלכם.

[google+1]



 

title_480_readmore

celebritysמפורסמים בני מזל שור
יש הרבה מפורסמים שנולדים באותו מזל, במקרה זה, מזל שור, כמו ג'סיקה אלבה, ג'נט ג'קסון, פנלופה קרוז ועוד. מה משותף בין מפורסמים בני מזל שור? בטוח אתם שמעתם
readmore


taurus woman in bedמזל שור נקבה במיטה
בכל הקשור להתנהלות במיטה של מזל שור נקבה אפשר לשים לב שהנשים שור אוהבות משחקים מקדימים והמון מגע ותשוקה תוך כדי ההתנהלות. הן לוקחות הכל
readmore


taurus in bedמזל שור במיטה
בני מזל שור לרוב הם אנשים דומיננטיים ובטוחים בעצמם. הורוסקופ שבועי זוהי דרך מצוינת לדעת האם הבן אדם שכרגע הכרת הוא המתאים ביותר בשבילך לפי
readmore

  1. דינה דוד:

    אני חייבת לכתוב כאן כי החודש כמעט מסתיים ואני רואה שכבר הופיע הורוסקופ חודשי חדש.
    אני בדקתי בהתחלת החודש את ההורוסקופ שור שלי.
    אני יכולה להגיד לכם שהכל היה כמעט כפי שנכתב.
    \אני מבינה שאף פעם לא יהיה ממשאותו דבר אבל מול אתרים אחרים אתם הכי מדויקים.
    תודה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *