הורוסקופ חודשי אוקטובר 2017

מזל שור ינסה לעשות שינוי ולהתחיל משהו חדש כבר בתחילת החודש. כנראה שמדובר על דבר אשר הוא רצה להתחיל בעבר. הפעם הוא מתייחס לזה ברצינות. הפקטור הקריטי עבורכם הוא ארגון הזמן שאתם מקדישים לפרויקט הזה.

קריירה
לטרנזיט של ונוס, על פי תחזית אסטרולוגית חודשית יהיו השלכות, לא רק על התחום הסנטימנטאלי אלא גם על הקריירה: שיתופי פעולה, מיזמים משותפים, חוזים, לקוחות חדשים וכו ‘.




אהבה
החיים הזוגיים מתמזגים עם כל מה שקורה מבחינה מקצועית. סביר להניח שיהיו קצת בעיות האווירה די מתוחה כי אתם לא שוככים לרגע את הקריירה ולא מתייחסים מספיק למערכת היחסים. מזל שהרגשות הם חזקים.

כסף
גם אם בני מזל שור מרוויחים מספיק כסף עליו לדעת גם לחסוך כדי שבעתיד לא יצטרכו לדאוג לביטחון הכלכלי. לפעמים הפזיזות לגבי קבלת החלטות לגבי ההוצאות לא יתרמו ליציבות הפיננסי.




בריאות
לגבי הבריאות החודש לא צריך לדאוג. פרט לירידה קלה באנרגיה במחצית השנייה של החודש לפי אסטרולוגיה חודשית המצב הבריאותי רק הולך ומשתפר.

הטיפ החודשי
בעיות בעבודה או רפואיות של משהו קרוב יכולות לפגוע ביציבות של מזל שור. המלצת הורוסקופ חודשי היא לדבר ולשתף על הדברים ו רק כך תוכלו להתמודד יותר טוב עם המצבים האלה.

2,266 גולשים גולשים צפו בעמוד זה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *