הורוסקופ חודשי נובמבר 2015





תחת ההשפעה של יופיטר ושבתאי מזל שור יהיה פעיל, יציב, ומארגן. ההיבט חיובי של הדברים האלה יאפשרו לו להתקדם ועל פי הורוסקופ חודשי היחסים עם בני הזוג ישפיעו על כל מני החלטות.

קריירה
השמש הזוהרת נמצאת מזל שלכם, דבר אשר מביא באופן מסורתי הצלחה. המוניטין של מזל שור רק הולך וגדל, הביטחון העצמי הוא חזק, המרץ בשיאו, אז יש לו הכול כדי להצליח. בחלקו השני של החודש יהיו קצת עיקובים, אבל הכל מסתדר שוב לקרת סוף החודש.

אהבה
אין משהו חדש  או משמעותי במערכות היחסים הישנות של מזל .שור ונוס, השליט של מזל זה, לפי אסטרולוגיה חודשית ניכנס למסלול ישר לאחר 6 שבועות של נסיגה, עם השפעה חיוביים בחיי האהבה.




כסף
תשתדלו לא להגיב באופן חופז או לוחמני כשמדובר על הכסף. על פי תחזית אסטרולוגית חודשית בתקופה הנוכחית, מצב מתוח וויכוחים מזיקים יותר מאשר מביא תועלת בתחום הכספי. בכל מקרה לא לבזבז כסף על דברים חסרי טעם!

בריאות
הרבה דאגות, התרגשות ובמיוחד חוסר מנוחה הם הגורמים אשר לפי הורוסקופ יכולים להשפיע לא לטובה על בריאותכם. כדי לשחרר את כל הלחצים של התקופה האחרונה, כדאי מאד לעסוק בפעילות גופני מכל סוג שהי בין אם זה ספורט או בין אם זה ריקודים.

הטיפ החודשי
מומלץ על ידי הורוסקופ להימנע מויכוחים עם יקיריכן כי הם יכולים להידרדר לקונפליקטים קשים. תהיו עדינים ודיפלומטים. מומלץ לא מתעייף יתרה על המידה.

2,463 גולשים גולשים צפו בעמוד זה

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *