הורוסקופ חודשי נובמבר 2016

עבור מזל שור יהיה די קל להסתכל על התמונה הכללית ויהיה קל מאוד להתרכז במטרות שבאופק. על פי הורוסקופ חודשי אתם חשובים בגדול והמטרות הן בהתאם לכך.

קריירה
בתחום הקריירה מזל שור מאד רוצה שהביצועים שלו יהיו טובים יותר ובגלל זה הוא לא מהסס לנסות ללמוד דברים חדשים אשר יאפשרו לו זאת. המניע הוא כמובן האינטרס הכלכלי. עכשיו זה הזמן המתאים ביותר כדי להתקדם, אבל שום דבר לא יבוא בקלות.




אהבה
מרקורי על פי תחזית אסטרולוגית חודשית נמצא בנסיגה וזאת הסיבה לכך שכל מה שקשור לאהבה וזוגיות מאופיין בחוסר יציבות וודאות. אחד הגורמים לבעיות זאת התקשורת הלקויה בין הפרטנרים, אך תמיד ניתן לתקן זאת.

כסף
החודש יהיו הזדמנויות שעשויות להביא לכך שתפגשו אנשים חזקים ומשפיעים אשר יתרשמו מאד מהפופולאריות שלכם. לפי הורוסקופ חודשי אתם יכולים ליהנות מתמיכה שלהם ברגעים קריטיים, אז אל תהססו לבקש אותה. גם אם יש לחץ פיננסי מסוים, הכסף נמשך אליכם.




בריאות
מצבכם הבריאותי לא משו ולכן מומלץ לא להתייחס בקלילות כלפי כל מחלה, לא משנה כמה היא חסרת חשיבות. על פי אסטרולוגיה חודשית החלק השני של החודש יכול להביא כמה פתרונות רפואיים.

הטיפ החודשי
על מזל שור לדחות רכישות גדולות או פעולות אחרות שמעורבות בהם סכום כסף גדול לסוף החודש. הרצון שלכם לשלוט על החיים של בני זוגכם יכול להוביל להתנגשויות. טוב יהיה להימנע ממחלוקות במערכת היחסים עם יקיריכם.

2,313 גולשים גולשים צפו בעמוד זה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *