מזל שור הורוסקופ חודשי – פברואר 2014




חודש פברואר יהיה עבור מזל שור די חיובי. עכשיו, לפי הורוסקופ חודשי ניתן לחוש צמיחה במישור האישי גם במישור המקצועי. לאחר אמצע החודש אתם תתחילו להיות יותר קשובים לצרכים שלכם.

קריירה
לפי תחזית אסטרולוגית חודשית האנשים משפיעים או בוסים יכולים לשחק תפקיד חשוב בקריירה של מזל שור. הביטחון העצמי הוא יותר גדול עכשיו ועם התמיכה המתאימה תוכלו לצעוד קדימה.

אהבה
אין משהו חדש  או משמעותי במערכות היחסים הישנות של מזל .שור ונוס, השליט של מזל זה, לפי אסטרולוגיה חודשית ניכנס למסלול ישר לאחר 6 שבועות של נסיגה, עם השפעה חיוביים בחיי האהבה.

כסף
כלכלית, לפי הורוסקופ אתם צריכים להיזהר ולשים לב לכל הפרטים אפילו הכי קטנים בכל מה שקשור להכנסות והוצאות. תתחילו לסדר את הסכמים הקשורים לכסף כי הכל חייב להיות מאוד ברור.

בריאות
תמשיכו לעקוב מקרוב על בריאותכם גם החודש. כל בעיה צריכה להיות מטופלת באופן רציני ומיידית. תנסו להתייעץ עם רופאים מומחים במידת הצורך ולעשות בדיקות כלליות.

הטיפ החודשי
מומלץ על ידי הורוסקופ להימנע מויכוחים עם יקיריכן כי הם יכולים להידרדר לקונפליקטים קשים. תהיו עדינים ודיפלומטים. מומלץ לא מתעייף יתרה על המידה.

[google+1]



 

title_480_readmore

How To Seduce Taurus Womanאיך לכבוש את לב של אישה מזל שור
אישה בת מזל שור מחוספסת מבחוץ, אך בפנים היא רכה במיוחד והחיק המשפחתי חשוב לה מאוד. הורוסקופ שור מתאר את הנשים כטיפוס דומיננטי, כאלה שלא
readmore


taurus woman in bedמזל שור נקבה במיטה
בכל הקשור להתנהלות במיטה של מזל שור נקבה אפשר לשים לב שהנשים שור אוהבות משחקים מקדימים והמון מגע ותשוקה תוך כדי ההתנהלות. הן לוקחות הכל
readmore


taurus in bedמזל שור במיטה
בני מזל שור לרוב הם אנשים דומיננטיים ובטוחים בעצמם. הורוסקופ שבועי זוהי דרך מצוינת לדעת האם הבן אדם שכרגע הכרת הוא המתאים ביותר בשבילך לפי
readmore

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *