הורוסקופ חודשי פברואר 2017

מזל שור מרגיש יותר מאי פעם את הצורך להיות שייך לקבוצה שבה הוא ירגיש מקובל ותמיכה כדי שהוא יוכל להתקדם. בדיוק מסיבה זו, לפי תחזית אסטרולוגית חודשית תיכנס לקבוצה של אנשים אשר לא יעשו שום דבר מלבד לנצל את אדיבותכם. אל תגדיר לעצמך המטרות קשות להשגה!

קריירה
במישור המקצועי, על פי הורוסקופ חודשי מתחיל עידן חדש: יופיטר, ניכנס לבית הקריירה ומכריז על שנה של התקדמות ושל שבעיות רצון. גם כניסתו של מאדים למזל זה יכול לגרום לכם לעשות שינוי בתחום המקצועי, במיוחד אם העבודה הנוכחית לא מספקת אתכם.




אהבה
ונוס, הכוכב האהבה ושל הזוגיות לפי אסטרולוגיה חודשית סוף, סוף נמצא בעמדה חיובית, כך שלא צריכים להיות חכמים גדולים כדי לסכם שהחודש הכל הולך מצוין במערכות היחסים. מזל שור נוטה להיות אימפולסיבי.

כסף
מזל שור נהנה מאהדה והערכה, המוניטין מתחזק והיחסי העבודה הם מעולים, כך שיהיו לקוחות חדשים, חוזים חדשים והכסף יזרם. גם הרצון לשנות, לחדש ולשפר כל מני דברים הקשורים לקריירה יאפשרו לו בעתיד רווחים יפים.




בריאות
מצבכם הבריאותי לא משו ולכן מומלץ לא להתייחס בקלילות כלפי כל מחלה, לא משנה כמה היא חסרת חשיבות. על פי הורוסקופ החלק השני של החודש יכול להביא כמה פתרונות רפואיים.

הטיפ החודשי
מומלץ על ידי הורוסקופ להימנע מויכוחים עם יקיריכן כי הם יכולים להידרדר לקונפליקטים קשים. תהיו עדינים ודיפלומטים. מומלץ לא מתעייף יתרה על המידה.

2,864 גולשים גולשים צפו בעמוד זה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *