מזל שור הורוסקופ חודשי – אוגוסט 2014




יצירתיות היא הצד החזק של מזל שור, בחלק הראשון של חודש אוגוסט. חושב לחשוב כיצד אתם יכולים לפתח את כישרונותיכם בצורה שתוכלו לנהנות מהם. המאמצים שתעשו עכשיו ישתלמו בעתיד. בני מזל שור בכל התקופה הזאת מאד עסוקים בלהשיג מטרות שונות.

קריירה
מאדים פוגש את שבתאי בבית הקריירה. על פי הורוסקופ חודשי לבני מזל שור יש הרבה רצון לפעול, שזה בסדר גמור, אבל רצוי לא לפעול פזיז, אלא באופן אסטרטגי ועם דיפלומטיה. זה הוא חודש שבו אתם יכולים להצליח אם תתחילו לעשות את השינויים שאתם חשבתם לעשות.

אהבה
ליופיטר מצטרפים השמש, מרקורי וונוס וזה אומר שמצפה לכם חודש נפלא מבחינת האהבה. על פי תחזית אסטרולוגית חודשית יש לכם פתיחות רגשית גדולה היוצרת היקום רומנטי עם הזדמנויות חיוביות ביותר לפגוש את אהבה וליהנות מטעם האושר!

כסף
הפגישה בין מאדים ושבתאי מתרחשת בתוך אחד הבתים הקשורים לכסף וכתוצאה מכך, מזל שור הוא מאד שאפתן. מדובר על פי אסטרולוגיה חודשית על חודש שבו הוא נשאר מרוכז ביעדים פיננסיים שהוא הנושא שמעניין אותו הכי הרבה.

בריאות
הרבה דאגות, התרגשות ובמיוחד חוסר מנוחה הם הגורמים אשר לפי הורוסקופ יכולים להשפיע לא לטובה על בריאותכם. כדי לשחרר את כל הלחצים של התקופה האחרונה, כדאי מאד לעסוק בפעילות גופני מכל סוג שהי בין אם זה ספורט או בין אם זה ריקודים.

הטיפ החודשי
הורוסקופ חודשי ממליץ לכם שתשתמשו בכל יצירתיותכם כדי לזכות במעמד חדש מבחינה חברתית או מקצועית. להורים שבניכם היגיע הזמן לנקוט בצעדים דראסטיים בכל מה שקשור לחינוך הילדים, אחרת הם יכולים בקלות ללכת בדרכים הלא נכונות.

[google+1]




 

title_480_readmore

How To Seduce Taurusאיך לכבוש את לב של מזל שור
מזל שור יכול להראות טיפוס עצמאי במיוחד, אך אהבה בהחלט יכולה להיות אחת מהשאיפות המרכזיות ביותר בחייו. אסטרולוגיה שור מציינת כי בני מזל שור אוהבים
readmore


taurus_healthמזל שור והבריאות
עיניי רבים החיים לא שווים הרבה אם לא נשמור על הבריאות שלנו, לכן הורוסקופ יומי או הורוסקופ שבועי זהו מקום בו אנשים רבים מוודאים מה צופן להם העתיד מבחינה
readmore


taurus professionקריירה ובחירת מקצוע
בני מזל שור הינם אנשים של עבודה קשה, הם אינם אנשים שמקבלים הכל כמובן מאליו ויודעים שעל מנת להשיג דברים צריך להזיע ולעבוד קשה אך בסוף נהנים
readmore

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *