מזל שור הורוסקופ חודשי – אוקטובר 2014




על סדר היום שוב עולים בין מזל שור לבין לעמיתיו לעבודה, חלוקי דעות, בגלל נושא קשור לקבלת החלטות חשובות. אתם הפעם מתפתים לוותר על כל מני דברים רק כדי ליישב את המחלוקות.

קריירה
חודש אוקטובר מביא עבור מזל שור כמה הישגים בעבודה, אבל גם כמה בעיות קטנות. יש לכם הרבה אנרגיה, כוח ומנסים להוכיח לאחרים שאתם מסוגלים להרבה יותר, אך בקרב שלכם, זה נראתה שאתם שוככים את אלה שקרובים אליכם.

אהבה
יופיטר, לפי הורוסקופ חודשי עדיין ביחסים מתוחים עם מאדים, פלוטו ואוראנוס. אבל הבעיות האלה לאט, לאט נעלמים והלחץ אמור להשתחרר בהדרגה גם בין בני הזוג. אבל הבעיות באות מכיוון אחר: ונוס, כוכב אהבה נמצא בזווית הקשורה עם אכזבה, עצב או בדידות.

כסף
תשתדלו לא להגיב באופן חופז או לוחמני כשמדובר על הכסף. על פי תחזית אסטרולוגית חודשית בתקופה הנוכחית, מצב מתוח וויכוחים מזיקים יותר מאשר מביא תועלת בתחום הכספי. בכל מקרה לא לבזבז כסף על דברים חסרי טעם!

בריאות
מצבכם הבריאותי לא משו ולכן מומלץ לא להתייחס בקלילות כלפי כל מחלה, לא משנה כמה היא חסרת חשיבות. על פי אסטרולוגיה חודשית החלק השני של החודש יכול להביא כמה פתרונות רפואיים.

הטיפ החודשי
בני מזל שור חייבים להיות יותר פתוחים, יותר אכפתיים, אחרת המציאות המובנת במחשבתם, מול הזוגיות, מסכנת את היחסים שאינה תואמת עם הזאת של בני זוגם. גם במונחים של בריאות בני מזל זה חייבים לנסות בכל הדרכים האפשריים להימנע מלחצים.

 

[google+1]




 

title_480_readmore

zodiac compatibilityהתאמת מזלות
התאמת מזלות היא דבר אידיאלי עבור בדיקת האמינות היחסים עתידיים. הכוכבים יכולים לומר אם הוא או היא, הם הנבחר או הנבחרת. אם נבדוק התאמת מזלות נוכל להבין טוב
readmore


taurus womanמזל שור נקבה
הנשים אשר מזלם הינו מזל שור הינן בעלות תכונות ומאפיינים רבים לעומת שאר המזלות הנמצאים בתוך גלגל המזלות. אחת התכונות העיקריות של נשים אלו הינם שבראש
readmore


taurus_manמזל שור זכר
מזל השור הינו המזל השני בתוך גלגל המזלות. הגברים אשר נושאים את מזל שור ידועים בתור כאלה הקנאים מאוד לרכושם ולא פחות אל בנות הזוג שלהם. במידה והם רוצים
readmore

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *