מזל שור הורוסקופ חודשי – מרץ 2014




מזל שור על פי תחזית אסטרולוגית חודשית מקבל את הרושם שהכל עומד במקום סביבו וזה אומר שלשון המעטה שחודש זה הוא חודש פחות טוב. עם זאת ילידי מזל שור מלאי רצון להתחיל פרויקטים חדשים.

קריירה
מאדים, על פי אסטרולוגיה חודשית שהוא כוכב הפעולה והיוזמה אבל גם של המתח מתחיל לסגת מבית העבודה של מזל שור . התוצאה לא תהיה טובה:.חוסר אנרגיה, חוסר מוטיבציה, חילוקי דעות.

אהבה
כוכב הלכת מאדים נמצא בנסיגה וזה מביא לליקויים, חסימות ותסבוכות רבות בחיי הזוגיות. לפי הורוסקופ חודשי עליכם להיות חזקים או במערכת יחסים סולידית כדי לעבור את התקופה הזו.

כסף
מבחינה כספית, אתם די מסודרים, אך ממחצית השנייה של חודש כדאי לשמור על החוש הפרקטי ועל מתינות. ובכל זאת, למרות כל בעיות קטנות, יש סיכוי להסתדר בהצלחה.

בריאות
מאדים בנסיגה יכול לעורר סבל ישן, או יכול בקלות להביא סבל חדש. מאדים הוא “מומחה” בתאונות, בעיות שרירים, זיהומים, כוויות, חתכים. אז תהיו זהירים עם בריאותכם ותשמרו על עצמכם.

הטיפ החודשי
בעיות רפואיות או בעבודה של האדם לידכם יכולות להפר את הרמוניה האישית, אבל המלצת הורוסקופ היא לשתף ולדבר על הדברים וכך תוכלו להתמודד טוב יותר עם המצבים האלה.

[google+1]



 

title_480_readmore

How To Seduce Taurus Manאיך לכבוש את לב של גבר מזל שור
הלב של בן מזל שור נראה כמו משהו שבלתי ניתן להשיג, לעיתים השאיפות שלו יכולות להיות מוגזמות אך הסיבה העיקרית לכך היא שהוא שואף לשלמות readmore


taurus woman in bedמזל שור נקבה במיטה
בכל הקשור להתנהלות במיטה של מזל שור נקבה אפשר לשים לב שהנשים שור אוהבות משחקים מקדימים והמון מגע ותשוקה תוך כדי ההתנהלות. הן לוקחות הכל
readmore


taurus in bedמזל שור במיטה
בני מזל שור לרוב הם אנשים דומיננטיים ובטוחים בעצמם. הורוסקופ שבועי זוהי דרך מצוינת לדעת האם הבן אדם שכרגע הכרת הוא המתאים ביותר בשבילך לפי
readmore

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *