מזל שור הורוסקופ חודש יוני 2015




הדגש של מזל שור החודש יהיה על חיי המשפחה. אתם מעדיפים את השלווה והאווירה המרגיע של הבית ומעדיפים להיות מוקפים מיקיריכם. במהלך חודש יוני כל הפעולות אשר ננקטות על ידיכם הן קשורות לבית.

קריירה
בתחום הקריירה מזל שור יקבל המון הזדמנויות כל שעליו לעשות הוא לפעול בחוכמה, בהתבסס על אסטרטגיות מתוכננות היטב. לפי הורוסקופ חודשי הנוכחות של ונוס ויופיטר תקדם ותשפר את המוניטין ושביעות הרצון.

אהבה
לפי תחזית אסטרולוגית חודשית מזל שור לא יהיה יותר מדי רומנטי בחודש הזה. כאילו האהבה עוברת בעדיפות נמוכה ותשומת הלב עוברת לרמה רציונאלית ולחיזוק הקשר. אם תשלבו את ההנאה עם הפעולות השגרתיות הכל יהיה נפלא.

כסף
אומנם אתם עובדים הרבה, אבל הסיפוק הוא באותה רמה. אתם מצליחים ובחלקו הראשון של החודש אתם תרוויחו כסף בהתאם למאמציכם. עם זאת, אתם תעשו מה שתעשו ותצליחו מהר מאד לבזבז את רוב הכסף.

בריאות
סבל ישן יכול לחזור עקב הנסיגה של מאדים או יכולה לגרום לסבל חדש. ידוע שמאדים הוא “בקי” בתאונות, בעיות שרירים, כוויות, חתכים או זיהומים. אתם חייבים להיות זהירים מאד עם בריאותכם בכל מהלך החודש.

הטיפ החודשי
אסטרולוגיה חודשית ממליצה לכם להימנע מקונפליקטים הקשורים לבית או למשפחה, ככול האפשר. אתם יכולים לפתור בעיות על ידי תקשורת כנה, סבלנות והבנה. גם להיות יותר קשובים לא יזיק לאף אחד.

 


 

title_480_readmore

How To Seduce Taurus Womanאיך לכבוש את לב של אישה מזל שור
אישה בת מזל שור מחוספסת מבחוץ, אך בפנים היא רכה במיוחד והחיק המשפחתי חשוב לה מאוד. הורוסקופ שור מתאר את הנשים כטיפוס דומיננטי, כאלה שלא
readmore


taurus womanמזל שור נקבה
הנשים אשר מזלם הינו מזל שור הינן בעלות תכונות ומאפיינים רבים לעומת שאר המזלות הנמצאים בתוך גלגל המזלות. אחת התכונות העיקריות של נשים אלו הינם שבראש
readmore


taurus_manמזל שור זכר
מזל השור הינו המזל השני בתוך גלגל המזלות. הגברים אשר נושאים את מזל שור ידועים בתור כאלה הקנאים מאוד לרכושם ולא פחות אל בנות הזוג שלהם. במידה והם רוצים
readmore

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *