מזל שור הורוסקופ פברואר 2015




עבור מזל שור חודש פברואר יהיה חודש נוח מפני שעכשיו לפי הורוסקופ חודשי הוא חש צמיחה מבחינה אישית וגם מבחינה מקצועית. אמצע החודש מציין תקופה שבה אתם תתחילו יותר קשובים יותר גם לצרכים שלכם.

קריירה
מזל שור מרגיש שהביטחון העצמי משתפר עוד ועוד. גם כאשר אתם מרגישים פחות שווים תמיד תנסו לראות את חצי הכוס המלאה ולא הריקה ולעשות מעין בדק בית פנימי כדי לגלות מה גורם לכם להרגיש כך.

אהבה
עם מאדים בבית הזוגיות של מזל זה לא יהיה משתעמם החודש. מאדים יוסיף מלח ופלפל לחיי האהבה שיהיו יותר מרגשים ועם יותר תשוקה. מצד שני אתם מרגישים שאתם כילו צועדים לתוך שדה מוקשים וכל טעות יכול לפוצץ מוקש.

כסף
בגלל שכוכב הלכת מרקורי מתחיל לסגת תהיה אי נוחות בגלל מסמכים הקשורים לכסף . מצד שני, זה הזמן להשלים מהלכים פיננסיים שהתחלתם קודם לכן. מבחינה כספית, על פי תחזית אסטרולוגית חודשית תהיה הקלה עבור מזל שור .

בריאות
פיזית, אתם בכושר די טוב ורק מערכת העצבים יכול להיות משהו יותר עדין.  אתם חייבים להימנע ממתח ועומס. רק בחלק האחרון של החודש על פי הורוסקופ חודשי הכוחות הפיזיים ירדו.

הטיפ החודשי
תשמרו על עצמכם! לפי אסטרולוגיה חודשית יש סכנה של פציעה, של קונפליקטים או אירועים אחרים לא כל כך נעימים. מומלץ להימנע מהקונפליקטים וממצבים שעלולים להעמיד אתכם בסכנה או אפילו להגיע עד כדי אלימות!    




 

title_480_readmore

celebritysמפורסמים בני מזל שור
יש הרבה מפורסמים שנולדים באותו מזל, במקרה זה, מזל שור, כמו ג'סיקה אלבה, ג'נט ג'קסון, פנלופה קרוז ועוד. מה משותף בין מפורסמים בני מזל שור? בטוח אתם שמעתם
readmore


taurus woman in bedמזל שור נקבה במיטה
בכל הקשור להתנהלות במיטה של מזל שור נקבה אפשר לשים לב שהנשים שור אוהבות משחקים מקדימים והמון מגע ותשוקה תוך כדי ההתנהלות. הן לוקחות הכל
readmore


taurus in bedמזל שור במיטה
בני מזל שור לרוב הם אנשים דומיננטיים ובטוחים בעצמם. הורוסקופ שבועי זוהי דרך מצוינת לדעת האם הבן אדם שכרגע הכרת הוא המתאים ביותר בשבילך לפי
readmore

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *