מזל שור והכסף




taurus and moneyמבחינת רבים כסף עשוי לעשות את ההבדל ולשפר את אורח החיים בצורה משמעותית לטובה.  מזל שור שהוא בעצם המזל השני בתוך גלגל המזלות מאוד מחובר לכסף ממספר אופנים.

ראשית בני מזל השור הם אנשים בעלי הערכה מרובה לכסף, יש שיגידו חסכנים או קמצנים אבל אתה יכול להיות בטוח שהם יודעים מה לעשות עם הכסף ואיפה להשקיע אותו אם יש צורך בכך. תחזית אסטרולוגית מטיבה עם בני המזל ומציינת שהם משיגים את מבוקשם בעבודה קשה וסיזיפית ובעצם מכאן מגיע הערכה שלהם אל כסף – שום דבר לא מגיע בקלות ובמהירות. שאלה לטארוט און ליין יכולה להביא לכם פרטים חשובים לגבי הפרנסה של מזל זה.

בנוגע להתעסקות עם כסף, בני מזל שור בזכות החשיבה שלהם לטווח הרחוק ולא רק על הנאת הרגע – יודעים לתכנן ולחסוך את הכסף שלהם לטווח הרחוק. הם אנשים מאוד מחושבים ורציניים ולכן ניתן לסמוך עליהם בכך שהם יתעסקו בכספים ביעילות ובקפידה על מנת להשיג את התוצאה הטובה ביותר מכיוון שזו האופי שמלווה את המזל הזה ובעצם אולי גם מבדיל אותו משאר המזלות בגלגל המזלות.




11,710 גולשים גולשים צפו בעמוד זה

מזל שור אישה והכסף

Taurus Woman And Moneyנשים רבות יעדיפו לבזבז את רוב המזומנים הנמצאים ברשותן בקניות או בפינוקים, אך בנות מזל שור הן בדיוק ההפך מבנות טיפוסיות…
readmore

מזל שור גבר והכסף

Taurus Man And Moneyאין דבר מתגמל יותר מאשר כסף על עבודה קשה עבור בני מזל שור הגברים, מבחינת על פי אסטרולוגיה שור הם תמיד יראו בכסף…
readmore

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *