מזל שור נקבה במיטה




taurus woman in bedבכל הקשור להתנהלות במיטה של מזל שור נקבה אפשר לשים לב שהנשים שור אוהבות משחקים מקדימים והמון מגע ותשוקה תוך כדי ההתנהלות. הן לוקחות הכל באיטיות ולכן תצטרכו המון סבלנות על מנת להיות עם מישהי בת מזל שור. מזל שור נקבה היא מאוד יפה ונשית, עם תכונות הרמונית, תווי פנים עגולים ועם מבטים מפתים; זה בדרך כלל היא חטובה, חיננית, חושנית, עם המון קסם וסימפאטית.

כל התכונות האלה הוענקו לה על ידי כוכב הלכת נוגה אשר שולט על מזל שור. עם כל היתרונות הפיזיים שלה, האישה שור לא מזניחה את הקריירה שאליה היא נמשכת חזק. היא אוהבת כל מה שקשור לאומנות. מזל שור נקבה תדע לשלב טוב מאד את הפעילות מקצועית או אחרת עם התחייבויות המשפחה, מבלי להזניח אף אחת מהן.
למעשה, היא אוהבת את המשפחה שלה ותמיד עוזרת לבעלה. כאשר בוגדים בה היא הופכת להיות קנאית מאוד, מסוכנת ממש ומכאן ועד למחילה ופשרה הדרך ארוכה וקשה עבור האשמים.היא תמיד תאהב אופנה ושינויים בארון הבגדים. לא מגלה בקלות את סודותיה וזה בעיניה כאמצעי להגן על הפרטיות שלה.אם מדברים על החזרת אהבה מיידית צריך לדעת שאת מזל שור נקבה קשה יותר להחזיר מאשר שאר המזלות.




לעיתים קרובות גם כאשר היא מודאגת או יש לה בעיות, מבחוץ לא רואים זאת. תמיד מזל שור נקבה יעדיף לעבור את הקשיים שהופיעו בחייו לבד. אישה שור היא מאד נאמנה אך תלותית מאוד, ורק לעתים נדירות תתגרש מיוזמתה. יהיו לה המון מעריצים, הנמשכים על ידי הקסם הטבעי שלה. הערצה של המין השני היא מאד אוהבת. גם אם זה קורה שהיא מפלרטט, נקבה שור אוהבת רק גבר נלהב, רגיש, אינטליגנטי. במיטה בת מזל שור תהיה מאד רומנטית. הטכניקה שלה היא דרמטיזציה של פנטזיות מיניות. ודאי, הגבר חייב לשחק את התפקיד של אדם מלא תשוקה. כל מה שקשור לסקס עבור  מזל שור נקבה, מתנהל באופן דרמטי עם תשוקה חזקה מאוד. לסיכום, מזל שור נקבה היא אישה מלאת תשוקה, רכושנית ויכולים להיות קנאית מאוד.

43,984 גולשים גולשים צפו בעמוד זה


מזל שור גבר במיטה

taurus man in bedהגברים שור מתאפיינים במודעות עצמית ולא פחות חשוב ברצון התמידי להגיע לסיפוק והנאה. כך גם במיטה כל הגברים בני המזל…
readmore

מזל שור במיטה כללי

taurus in bedבני מזל שור לרוב הם אנשים דומיננטיים ובטוחים בעצמם. הורוסקופ שבועי זוהי דרך מצוינת לדעת האם הבן אדם שכרגע…
readmore

 

  1. Jeannine:

    נכון מאוד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *