מזל שור גבר במיטה




taurus man in bedהגברים שור מתאפיינים במודעות עצמית ולא פחות חשוב ברצון התמידי להגיע לסיפוק והנאה. כך גם במיטה כל הגברים בני המזל מגיעים למיטה על מנת לספק את עצמם בצורה הטובה ביותר כמו שוורים אמיתיים. הפרטנרית שלו תהנה מתיכנון וסיפוק רב אותה נוהג בן מזל השור להביא למיטה באופן קבוע.

לא לשכוח: מזל שור גבר הוא לא המאהב היפה, לא חסר לו סבלנות ותוקף עם עקשנות גם אם מדובר על כישוף אהבה חזק. הוא נותן לעצמו זמן עד שמשיג את מה שהוא רוצה, ולא מוותר עד שהוא לא מקבל מה שהוא רוצה. התשוקה שלו צריכה זמן רב עד שמגיעה למטרה ואם הוא רוצה אישה לעולם הוא לא יוותר עליה. אין יותר עקשן ממנו. הוא יודע איזה כוח פיזי טמון בו וזה המשיכה שיש בו. מזל שור גבר אוהב נוחות ותענוגות. שור גבר מעריך נשים שיודעות איך לספק אותו. הוא חזק וישיר. . גבר אמיתי בעולם האמיתי. העקשנות שלו סומכת  על המיניות שלו ולא צריך לשכנע עם הגבריות שלו.

זה תענוג לצאת עם גבר מזל שור מכיוון שאינך צריכה  להיות אחרת ממה שאת. הוא משכנע אישה שהיא נפלאה כמו שהי. הוא מכיר את הערך של הכסף ומעוניין לקבל תמיד את התמורה. לא ניתן להפריד בינו לבין הכסף, ודואג לחסוך לימים טובים יותר. אבל איזו הפתעה! הוא מסוגל לתת מתנות משמעותיות. יש לו נפש בריאה.




בני מזל שור אוהבים לעבוד באבודות קשות בגלל עקשנותם. מזל שור דואג לבריאותו יותר מאנשים אחרים, מרגיש אינסטינקטיבי שהוא חייב להישאר בראי. מזל שור גבר במיטה הוא המאהב אידיאלי, כי הוא מבין את הרגשות של האישה שאיתו. מזל שור גבר הוא מאוד רכושני, שאפתן, מיני מאוד, אך סנטימנטאלי ועדין ויש נקודת מבט משלו על אהבה.

50,884 גולשים גולשים צפו בעמוד זה

מזל שור נקבה במיטה

taurus woman in bedבכל הקשור להתנהלות במיטה של מזל שור נקבה אפשר לשים לב שהנשים שור אוהבות משחקים מקדימים והמון מגע ותשוקה…
readmore

מזל שור במיטה כללי

taurus in bedבני מזל שור לרוב הם אנשים דומיננטיים ובטוחים בעצמם. הורוסקופ שבועי זוהי דרך מצוינת לדעת האם הבן אדם שכרגע…
readmore

 

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *