הורוסקופ חודשי אוקטובר 2015





למרבה הצער, חודש אוקטובר לא יהיה אחד החודשים הטובים של מזל שור כי כוכב הלכת ונוס יהיה בנסיגה. לכן, זה יהיה קשה לשכנע אנשים אחרים על הכוונות האמיתיות שלכם, לעשות פשרות מתי שיש צורך בכך ולשמור על יחסים טובים הזוגיות או בעבודה.

קריירה
במישור המקצועי, לפי הורוסקופ חודשי ההשפעה של מאדים מעניקה לבני מזל שור תספק האנרגיה הנדרש להתמודד עם האתגרים במקום העבודה. שבתאי יישאר בביתו של הקריירה עד סוף השנה, אז הבעיות בעבודה יתחילו להיעלם בהדרגה.

אהבה
מבחינת האהבה מזל שור נשאר עדיין תחת ההשפעה של מקורי, השמש ונגה וזה אומר שחודש זה יהיה אחד היפים מבחינת החיים הסנטימנטאליים. אתם תהיו יותר רומנטיים ותקרינו אושר. זה זמן מאוד המתאים לחזק את הקשר.




כסף
גם מבחינת הכסף לפי תחזית אסטרולוגית חודשית הולך להיות חודש די מאתגר. תיזהרו מה אתם עושים עם הכסף ואל תיכנסו לכל מיני ספקולציות פיננסיות כדי לא להפסיד כסף. אם אתם שוקלים לבקש הלוואה תבדקו טוב, טוב את כל האופציות.

בריאות
הלחץ ממשיך ללחוץ על הכתפיים שלכם , אבל הנוכחות של ונוס במזל שלכם מעודד אתכם לראות את הדברים בצבעים עליזים יותר. גם מאדים מעניק חיוניות ומרץ כך שהחודש בריאותכם משתפרת.

הטיפ החודשי
אסטרולוגיה חודשית ממליצה למי יש את העסק משלהם להיות זהירים מאוד בכל דבר אשר יעשו. אם אתם לא תהיו זהירים, תצטרכו להתמודד עם אירועים לא נעימים. רצוי לא להיות מעורבים בהשקעות פיננסיות כי ייתכן שתצאו מזה מופסדים.

2,878 גולשים גולשים צפו בעמוד זה

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *