הורוסקופ חודשי אפריל 2016

אם אתה בני מזל שור, לפי אסטרולוגיה חודשית יכול להיות חודש חיובי במיוחד בתחום העבודה, אבל מצד שני פחות חיובי במישור הסנטימנטאלי. מצב זה דורש המון תשומת לב, כי אתם יכולים לשכוח בקלות שלא טוב לערבב עבודה ואהבה ותמיד חייב להיות איזון בניהם.

קריירה
על פי הורוסקופ חודשי מזל שור ירחיב את תחומי עניין בתחום הקריירה, לאמרות שבחלקו האחרון של החודש הקודם, היה לו קושי מסוים להסתגל לשינויים שקרו במקום העבודה. הפעם הביטחון העצמי חוזר וזה נראה שהכל חוזר לקדמותו.




אהבה
ליופיטר מצטרפים השמש, מרקורי וונוס וזה אומר שמצפה לכם חודש נפלא מבחינת האהבה. על פי תחזית אסטרולוגית חודשית יש לכם פתיחות רגשית גדולה היוצרת היקום רומנטי עם הזדמנויות חיוביות ביותר לפגוש את אהבה וליהנות מטעם האושר!

כסף
תשתדלו לא להגיב באופן חופז או לוחמני כשמדובר על הכסף. על פי הורוסקופ בתקופה הנוכחית, מצב מתוח וויכוחים מזיקים יותר מאשר מביא תועלת בתחום הכספי. בכל מקרה לא לבזבז כסף על דברים חסרי טעם!




בריאות
החודש הזה מביא הרבה עצבנות ומתח וגם חוסר יכולת להירגע. גם כן  קיימת את הנטייה להגיב בלי פרופורציה במצבים מסוימים. ייתכן שגם ויכוח משפחתי או בעיה הקשורה לרכוש או נכס ישפיע על מצב הבריאותי הכללי.

הטיפ החודשי
בני מזל שור חייבים להיות יותר פתוחים, יותר אכפתיים, אחרת המציאות המובנת במחשבתם, מול הזוגיות, מסכנת את היחסים שאינה תואמת עם הזאת של בני זוגם. גם במונחים של בריאות בני מזל זה חייבים לנסות בכל הדרכים האפשריים להימנע מלחצים.

2,354 גולשים גולשים צפו בעמוד זה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *