הורוסקופ חודשי יולי 2016

מאד רצוי שבני מזל שור ישימו לב לאופן שהוא מתבטא מפני שלפעמים מבינים אותו לא נכון. גם להיות יותר צנועים ויותר מחוברים למציאות לא יזיק.

קריירה
חודש יולי לא יהיה נטול עצבנות, אך בסך הכל הוא מסתמן כחודש די מוצלח עבור מזל שור. לפי תחזית אסטרולוגית חודשית השמש ומרקורי עוברים דרך בית הקריירה של מזל שור, וזה סימן טוב.




אהבה
סביר להניח שאם מזל שור ינסה להתחמק מאחריות יהיו בעיות בזוגיות. על פי הורוסקופ חודשי יש סיכוי טוב שרווקי מזל זה יוכלו למצאו אהבה וכך מתחילים לחשוב על העתיד ועל הנישואין.

כסף
מזל שור נהנה מאהדה והערכה, המוניטין שלו מתחזק ויחסי העבודה הם מעולים, כך שיהיו לקוחות חדשים, חוזים חדשים והכסף יזרם. יש בכם רצון לשנות, לחדש ולשפר כל מני דברים הקשורים לקריירה וכל זה יאפשר רווחים עתידיים.




בריאות
מצבכם הבריאותי לא משו ולכן מומלץ לא להתייחס בקלילות כלפי כל מחלה, לא משנה כמה היא חסרת חשיבות. על פי אסטרולוגיה חודשית החלק השני של החודש יכול להביא כמה פתרונות רפואיים.

הטיפ החודשי
כל עוד אתם תשתמשו בחוכמתכם כמו שצריך ותגעו להיות גמישים במצבים שונים, אתם יכולים לנצל את ההזדמנויות שיופיעו במהלך חודש זה. לפי כך, לחשוב פעמיים לפני כל החלטה שתתבקשו לקבל.

2,320 גולשים גולשים צפו בעמוד זה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *