הורוסקופ חודשי יולי 2017

זה הוא חודש נהדר עבור הזיכרונות של מזל שור, להניח למספר עובדות בעברו, אשר אפשרו לו שלוות נפש. אתם מגיבים במהירות ליוזמות ולא תפספסו שום הזדמנות לעשות כסף. מערכות היחסים יכולים לעבור דרך שלב של המונוטוניות או שעמום וכיום יש את הרושם של עמידה במקום.

קריירה
משהו לא הולך כמו שצריך והכל בגלל מאדים, שנסוג מבית העבודה של מזל שור. אפילו אם אתם מצליחים, רק כמה אנשים יודעים על המאמצים שאתם עושים. בעבודה לפי תחזית אסטרולוגית חודשי יחסי העבודה מלאי עצבנות ומתחים.




אהבה
אם מזל שור נמצא ביחסים שהוא מאמין בהם באמת, יהיה חכם להקדיש יותר תשומת לב לרגשות והתגובות של בני הזוג ולנסות לשים את עצמו לעתים קרובות יותר במקומם. החלק הראשון של החודש נראה מורכב ביותר, במיוחד בימים הראשונים.

כסף
הפגישה בין מאדים ושבתאי מתרחשת בתוך אחד הבתים הקשורים לכסף וכתוצאה מכך, מזל שור הוא מאד שאפתן. מדובר על פי אסטרולוגיה חודשית על חודש שבו הוא נשאר מרוכז ביעדים פיננסיים שהוא הנושא שמעניין אותו הכי הרבה.




בריאות
ילידי מזל שור חייבים לעקוב בקפידה על בריאותם: אולי כבר עלו יותר מדי במשקל, דבר אשר משפיע לא לטובה על הבריאות. על פי הורוסקופ חודשי פלוטו הוא הכוכב שיגרום לכם לחשוב על בריאותכם ולעבור לתזונה יותר בריאה ולהוריד במשקל.

הטיפ החודשי
תשמרו על עצמכם! יש סכנה של פציעה, של קונפליקטים או אירועים אחרים לא כל כך נעימים. מומלץ להימנע מהקונפליקטים וממצבים שעלולים להעמיד אתכם בסכנה או אפילו להגיע עד כדי אלימות!

2,442 גולשים גולשים צפו בעמוד זה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *