מזל שור הורוסקופ חודשי – ינואר 2014




על פי הורוסקופ חודשי בחלק הראשון של חודש ינואר 2014 האירועים זורמים אחד אחרי השני. אם מזל שור לא יזהר, הם יכולים לקחת כיוון לא צפוי ואולי אפילו לא נעים. אם מזל שור לא חשב עדיין לבצע שינויים בחייו, טוב יעשה לחשוב על זה, כי אחרת האירועים עלולים  לתפוס אותו על רגל שמאל.

קריירה
הקריירה של מזל שור חשובה לו מאד, במיוחד לאור העובדה שאוראנוס נמצא בבית הקריירה שלו. לאמרות שמזל זה לא חשב ברצינות לשינויים בתחום זה כנראה שינויים מסוימים יתרחשו בכל זאת. בקרוב יהיו הזדמנויות אך לא כולם יגיעו למימוש.

אהבה
בחלק הראשון של החודש בתחום האהבה הדברים מתרחשים במהירות רבה ממה שאתם מצפים. חלקם יכולים לקחת תפנית חיובית וחלקם תפנית שלילית.  למרבה המזל, על פי הורוסקופ של מזל זה, שבתאי יסדר בשלב כלשהו את הכל.

כסף
תחילת השנה מביא לכם הורוסקופ חודשי דאגות חדשות על החובות שיש לכם. זה הרגע שחייב לקבל החלטה חשובה בתחום הפיננסי. כנראה שמדובר על הלוואה או משכנתא. מומלץ להתייעץ עם כמה שיותר מומחים בתחום כי לא כולם יתנו לכם עצה באמת טובה.

בריאות
החודש הזה מביא הרבה עצבנות ומתח וגם חוסר יכולת להירגע. גם כן לפי הורוסקופ קיימת את הנטייה להגיב בלי פרופורציה במצבים מסוימים. ייתכן שגם ויכוח משפחתי או בעיה הקשורה לרכוש או נכס ישפיע על מצב הבריאותי הכללי.

הטיפ החודשי
אסטרולוגיה חודשית ממליצה מאד על יציאה לטיול יותר ארוך, אולי לחו”ל או לפחות סוף שבוע מחוץ לבית, כי רק כך תצליחו להיפטר מחוסר הנוחות שהשתלט עליכם בתקופה האחרונה. לא לשכוח לבצע שינויים בחייכם כי הם תמיד יהיו לטובתכם.

[google+1]



 

title_480_readmore

How To Seduce Taurus Womanאיך לכבוש את לב של אישה מזל שור
אישה בת מזל שור מחוספסת מבחוץ, אך בפנים היא רכה במיוחד והחיק המשפחתי חשוב לה מאוד. הורוסקופ שור מתאר את הנשים כטיפוס דומיננטי, כאלה שלא
readmore


taurus man in bedמזל שור גבר במיטה
הגברים שור מתאפיינים במודעות עצמית ולא פחות חשוב ברצון התמידי להגיע לסיפוק והנאה. כך גם במיטה כל הגברים בני המזל מגיעים למיטה על מנת לספק את עצמם בצורה
readmore


taurus and moneyמזל שור והכסף
בחינת רבים כסף עשוי לעשות את ההבדל ולשפר את אורח החיים בצורה משמעותית לטובה. מזל שור שהוא בעצם המזל השני בתוך גלגל המזלות מאוד מחובר לכסף
readmore

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *