הורוסקופ חודשי ספטמבר 2017

הורוסקופ חודשי מזל שור מבשר על כך שהוא ירגיש יותר בטוח לגבי הפעולות והמטרות שלו. זו היא תקופה שבה טוב לבחון את העבר, בל לא טובה עבור תוכניות לעתיד.

קריירה
לפי תחזית אסטרולוגית חודשית כוכב הלכת שבתאי נמצא בבית העבודה של מזל שור ומעורער מאמץ, עקשנות, פרפקציוניזם. למרבה המזל, יחסי הידידות עם יופיטר אשר מבטיח התגשמות, רק יעזרו לכם בקריירה.




אהבה
באהבה, עד אמצע חודש הכל יהיה יותר רגוע, אבל לאחר תאריך זה מזל שור יתחיל “פעילות” אינטנסיבית בתחום זה. עבור הרווקים אפשרי שהם יכירו אנשים שעשויים להיות מועמדים מתאימים לנישואין.

כסף
העבודה מביאה לכם סיפוק רב והכסף מגיע בעיקר באמצעות שותפויות. ייתכן שאתם תזכו לקבל חוזים רווחיים. זאת תקופה שבה תוכלו להשקיע לא רק בדברים הכרחיים.




בריאות
על פי אסטרולוגיה חודשית יש לכם הרבה אנרגיה שעדיף להשקיע בפעילות מעניינות אשר יגרמו לכם הנאה. תנסו להיות יותר מסודרים מבחינת הארוחות על מנת למנוע בעיות עיכול. יש להקדיש מספיק זמן למנוחה.

הטיפ החודשי
בני מזל שור חייבים להיות יותר פתוחים, יותר אמפתיים, אחרת המציאות המובנת במחשבתם, מול הזוגיות, מסכנת את היחסים שאינה תואמת עם הזאת של בני זוגם. גם במונחים של בריאות בני מזל זה חייבים לנסות בכל הדרכים האפשריים להימנע מלחצים.

1,988 גולשים גולשים צפו בעמוד זה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *