מזל שור הורוסקופ חודשי – אפריל 2014




בחודש אפריל הבעיה של מזל שור היא שמאדים נמצא בנסיגה וביחסים מתוחים עם מספר כוכבי לכת. לפי הורוסקופ חודשי מאדים יכול להביא להתרגשות מוגזמת, לסובייקטיביות, לנטייה לקחת סיכון, לאגרסיביות ולאירועים שונים לא נעימים.

קריירה
מעבר השמש דרך מזל שור מעניק לו כוח לשפר את הסמכות ועוזר להתקדם בקריירה. אם אתם עובדים באופן שיטתי ולא מקבלים החלטות חפוזות, אתם יכולים להיות מוצלחים, גם אם כוכב הלכת מאדים נמצא בנסיגה.

אהבה
עם מאדים בבית הזוגיות של מזל זה לא יהיה משתעמם החודש. מאדים לפי הורוסקופ יוסיף מלח ופלפל לחיי האהבה שיהיו יותר מרגשים ועם יותר תשוקה. מצד שני אתם מרגישים שאתם כילו צועדים לתוך שדה מוקשים וכל טעות יכול לפוצץ מוקש.

כסף
לפי תחזית אסטרולוגית חודשית מזל שור עובר תקופה מאוד דינאמית בכל תחומי החיים, אשר יכוליה לגרום למתח ואירועים שונים בלתי צפויים. זה ישתקף גם ביחסי העבודה, שיתופי פעולה, עסקאות משותפות, שותפות. עם זאת, הבחינה פיננסית אתם תשיגו רווחים יפים.

בריאות
השמש מעניקה לכם שפע של חיוניות ובמיוחד בתקופה האחרונה של החודש. גם אוראנוס ממלא את הסוללות שלכם. עם זאת, מאדים הוא במצב קריטי, כך שיכולות להיות גם הפתעות. חודש זה הוא חודש עם סיכון מוגבר לתאונות המתרחשות באופן בלתי צפוי, אז זהירות מרבית!

הטיפ החודשי
אסטרולוגיה חודשית ממליצה לשים לב לג’סטות ולתגובות שלכם. כוכב הלכת מרקורי תורם להבליט את כישורי האינטלקטואליים וכישורי התקשורת, של ניהול משא ומתן, כך שתנצלו את התקופה הזאת כקרש כפיצה בסולם הקריירה.

[google+1]



 

title_480_readmore

taurus in bedמזל שור במיטה
בני מזל שור לרוב הם אנשים דומיננטיים ובטוחים בעצמם. הורוסקופ שבועי זוהי דרך מצוינת לדעת האם הבן אדם שכרגע הכרת הוא המתאים ביותר בשבילך לפי
readmore


taurus man in bedמזל שור גבר במיטה
הגברים שור מתאפיינים במודעות עצמית ולא פחות חשוב ברצון התמידי להגיע לסיפוק והנאה. כך גם במיטה כל הגברים בני המזל מגיעים למיטה על מנת לספק את עצמם בצורה
readmore


taurus and moneyמזל שור והכסף
בחינת רבים כסף עשוי לעשות את ההבדל ולשפר את אורח החיים בצורה משמעותית לטובה. מזל שור שהוא בעצם המזל השני בתוך גלגל המזלות מאוד מחובר לכסף
readmore

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *