מזל שור הורוסקופ חודשי – יוני 2014




לפי הורוסקופ חודשי חודש זה עלולות להתרחש בעיות בחיי היומיום של נזל שור: בעבודה, במשפחה, או במסגרת אחרות והכל עד אמצע החודש. כל עוד מזל שור משתמש בחוכמה שלו ויהיה גמיש, הוא יכול לנצל את ההזדמנויות שיופיעו בדרך.

קריירה
חודש יוני מביא עבור מזל שור כמה הישגים בעבודה, אבל גם כמה בעיות קטנות. יש לכם הרבה אנרגיה, כוח ומנסים להוכיח לאחרים שאתם מסוגלים להרבה יותר, אך בקרב שלכם, זה נראתה שאתם שוככים את אלה שקרובים אליכם.

אהבה
מאדים מרים את השרוולים ומתחיל לעבוד, מפני שהוא רוצה לסייע לכם לסדר את הדברים ולגרום לכך שאתם תלכו לכיוון הרצוי. לפי אסטרולוגיה חודשית חיי האהבה מושפעים על ידי הכסף, או על ידי החלטות פיננסיות מבוססות על סיבות רגשיות.

כסף
כוכב הלכת ונוס, לפי תחזית אסטרולוגית חודשית, נמצא בעמדה חזקה, בבית הרווח של מזל שור. לפי כך, הדברים מתחילים לזוז בעבודה יותר טוב ומתחילים להיות יותר רווחיים. יכול להיות שדווקא בשבוע השני של החודש יהיו קצת בעיות פיננסיות.

בריאות
ההמולה נשארת נקודה קבועה בחיים של יום, יום במהלך כל החודש הזה. יש סיכון מתח רב שישפיע על מערכת העצבים, סיכון של פגיעה או פציעה פיזית בגלל פזיזות, או הפעלה כל מני אובייקטים כמו כלים, מכשירים, וכו’. שימו לב לזה.

הטיפ החודשי
מומלץ להימנע ממצבים אשר יכולים להוביל לקונפליקטים או לסיכונים מיותרים. בגלל שאתם מרגישים קצת חסרי ביטחון בתקופה זאת, תנסו לראות את חצי הכוס המלאה. גם חוסר אנרגיה זה משהו שדורש תשומת לבכם: לנוח ולהירגע בכל הזדמנות.

[google+1]




 

title_480_readmore

zodiac compatibilityהתאמת מזלות
התאמת מזלות היא דבר אידיאלי עבור בדיקת האמינות היחסים עתידיים. הכוכבים יכולים לומר אם הוא או היא, הם הנבחר או הנבחרת. אם נבדוק התאמת מזלות נוכל להבין טוב
readmore


taurus woman in bedמזל שור נקבה במיטה
בכל הקשור להתנהלות במיטה של מזל שור נקבה אפשר לשים לב שהנשים שור אוהבות משחקים מקדימים והמון מגע ותשוקה תוך כדי ההתנהלות. הן לוקחות הכל
readmore


taurus in bedמזל שור במיטה
בני מזל שור לרוב הם אנשים דומיננטיים ובטוחים בעצמם. הורוסקופ שבועי זוהי דרך מצוינת לדעת האם הבן אדם שכרגע הכרת הוא המתאים ביותר בשבילך לפי
readmore

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *