מזל שור הורוסקופ חודשי – מרץ 2014




מזל שור על פי תחזית אסטרולוגית חודשית מקבל את הרושם שהכל עומד במקום סביבו וזה אומר שלשון המעטה שחודש זה הוא חודש פחות טוב. עם זאת ילידי מזל שור מלאי רצון להתחיל פרויקטים חדשים.

קריירה
מאדים, על פי אסטרולוגיה חודשית שהוא כוכב הפעולה והיוזמה אבל גם של המתח מתחיל לסגת מבית העבודה של מזל שור . התוצאה לא תהיה טובה:.חוסר אנרגיה, חוסר מוטיבציה, חילוקי דעות.

אהבה
כוכב הלכת מאדים נמצא בנסיגה וזה מביא לליקויים, חסימות ותסבוכות רבות בחיי הזוגיות. לפי הורוסקופ חודשי עליכם להיות חזקים או במערכת יחסים סולידית כדי לעבור את התקופה הזו.

כסף
מבחינה כספית, אתם די מסודרים, אך ממחצית השנייה של חודש כדאי לשמור על החוש הפרקטי ועל מתינות. ובכל זאת, למרות כל בעיות קטנות, יש סיכוי להסתדר בהצלחה.

בריאות
מאדים בנסיגה יכול לעורר סבל ישן, או יכול בקלות להביא סבל חדש. מאדים הוא “מומחה” בתאונות, בעיות שרירים, זיהומים, כוויות, חתכים. אז תהיו זהירים עם בריאותכם ותשמרו על עצמכם.

הטיפ החודשי
בעיות רפואיות או בעבודה של האדם לידכם יכולות להפר את הרמוניה האישית, אבל המלצת הורוסקופ היא לשתף ולדבר על הדברים וכך תוכלו להתמודד טוב יותר עם המצבים האלה.

[google+1]



 

title_480_readmore

taurus man in bedמזל שור גבר במיטה
הגברים שור מתאפיינים במודעות עצמית ולא פחות חשוב ברצון התמידי להגיע לסיפוק והנאה. כך גם במיטה כל הגברים בני המזל מגיעים למיטה על מנת לספק את עצמם בצורה
readmore


taurus and moneyמזל שור והכסף
בחינת רבים כסף עשוי לעשות את ההבדל ולשפר את אורח החיים בצורה משמעותית לטובה. מזל שור שהוא בעצם המזל השני בתוך גלגל המזלות מאוד מחובר לכסף
readmore


zodiac compatibilityהתאמת מזלות
התאמת מזלות היא דבר אידיאלי עבור בדיקת האמינות היחסים עתידיים. הכוכבים יכולים לומר אם הוא או היא, הם הנבחר או הנבחרת. אם נבדוק התאמת מזלות נוכל להבין טוב
readmore

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *