מזל שור הורוסקופ חודש אוגוסט 2015




הורוסקופ חודשי מבשר עבור מזל שור על כך שהוא ירגיש יותר בטוח לגבי תוכניותיו לעתיד. זו היא תקופה שבה טוב לבחון את העבר ועל פי זה לעשות תוכניות לעתיד.

קריירה
בתחום הקריירה מזל שור מאד רוצה שהביצועים שלו יהיו טובים יותר ובגלל זה הוא לא מהסס לנסות ללמוד דברים חדשים אשר יאפשרו לו זאת. המניע הוא כמובן האינטרס הכלכלי. עכשיו זה הזמן המתאים ביותר כדי להתקדם, אבל שום דבר לא יבוא בקלות.

אהבה
אין משהו חדש  או משמעותי במערכות היחסים הישנות של מזל שור ונוס, השליט של מזל זה, לפי אסטרולוגיה חודשית ניכנס למסלול ישר לאחר 6 שבועות של נסיגה, עם השפעה חיוביים בחיי האהבה.

כסף
לפי תחזית אסטרולוגית חודשית מזל שור עובר תקופה מאוד דינאמית בכל תחומי החיים, אשר יכוליה לגרום למתח ואירועים שונים בלתי צפויים. זה ישתקף גם ביחסי העבודה, שיתופי פעולה, עסקאות משותפות, שותפות. עם זאת, הבחינה פיננסית אתם תשיגו רווחים יפים.

בריאות
הלחץ ממשיך ללחוץ על הכתפיים שלכם , אבל הנוכחות של ונוס במזל שלכם מעודד אתכם לראות את הדברים בצבעים עליזים יותר. גם מאדים מעניק חיוניות ומרץ כך שהחודש בריאותכם משתפרת.

הטיפ החודשי
מומלץ להימנע ממצבים אשר יכולים להוביל לקונפליקטים או לסיכונים מיותרים. בגלל שאתם מרגישים קצת חסרי ביטחון בתקופה זאת, תנסו לראות את חצי הכוס המלאה. גם חוסר אנרגיה זה משהו שדורש תשומת לבכם: לנוח ולהירגע בכל הזדמנות.

 


 

title_480_readmore

How To Seduce Taurus Manאיך לכבוש את לב של גבר מזל שור
הלב של בן מזל שור נראה כמו משהו שבלתי ניתן להשיג, לעיתים השאיפות שלו יכולות להיות מוגזמות אך הסיבה העיקרית לכך היא שהוא שואף לשלמות readmore


taurus woman in bedמזל שור נקבה במיטה
בכל הקשור להתנהלות במיטה של מזל שור נקבה אפשר לשים לב שהנשים שור אוהבות משחקים מקדימים והמון מגע ותשוקה תוך כדי ההתנהלות. הן לוקחות הכל
readmore


taurus in bedמזל שור במיטה
בני מזל שור לרוב הם אנשים דומיננטיים ובטוחים בעצמם. הורוסקופ שבועי זוהי דרך מצוינת לדעת האם הבן אדם שכרגע הכרת הוא המתאים ביותר בשבילך לפי
readmore

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *