מזל שור הורוסקופ ינואר 2015




חודש ינואר 2015 הוא מיוחד לפי הורוסקופ חודשי. עלולות להתעורר בעיות בחיי היומיום גם בעבודה, גם במשפחה או אולי במסגרות אחרות עד אמצע החודש. כל עוד מזל שור יהיה גמיש וישתמש בחוכמה שלו, הוא יכול לנצל את ההזדמנויות אשר יצוצו בדרכו.

קריירה
חודש יונואר הוא חודש בו, ככל הנראה, אתם עובדים עם די הרבה הנאה. לפי תחזית אסטרולוגית חודשית חייו המקצועיים של מזל שור דינאמיים, במילים אחרות, יש לו שליטה על הכל. יהיה טוב לנצל את התקופה הזאת כדי להגדיר את המטרות וסדר עדיפויות בעבודה.

אהבה
יופיטר, עדיין ביחסים מתוחים עם מאדים, פלוטו ואוראנוס. אבל הבעיות האלה לאט, לאט נעלמים והלחץ אמור להשתחרר בהדרגה גם בין בני הזוג. אבל הבעיות באות מכיוון אחר: ונוס, כוכב אהבה נמצא בזווית הקשורה עם אכזבה, עצב או בדידות.

כסף
אם מזל שור יקבל הצעות חדשות לגבי העבודה יש לבדוק אותן בזהירות ויש להיזהר בהחלטות שיכולות להיות גורליות לגבי מצבו הפיננסי. לפי אסטרולוגיה חודשית, אתם תעברו תקופה עם רגעים קריטיים, לגבי הכסף, בשבוע השני של החודש. המצב משתפר לקרת סוף החודש.

בריאות
השמש מעניקה לכם שפע של חיוניות ובמיוחד בתקופה האחרונה של החודש. גם אוראנוס ממלא את הסוללות שלכם. עם זאת, מאדים הוא במצב קריטי, כך שיכולות להיות גם הפתעות. חודש זה הוא חודש עם סיכון מוגבר לתאונות המתרחשות באופן בלתי צפוי, אז זהירות מרבית!

הטיפ החודשי
מומלץ לנסות להבין מי אתם ומה אתם רוצים מהחיים בעצמכם. נכון, שזה יכול לגרום לכמה אנשים להרים גבה או להיות לא מרוצים, אבל זה לא נכון לבנות את עתידכם לפי מה שאחרים מייעצים או חושבים שזה מתאים לכם.




 

title_480_readmore

How To Seduce Taurus Womanאיך לכבוש את לב של אישה מזל שור
אישה בת מזל שור מחוספסת מבחוץ, אך בפנים היא רכה במיוחד והחיק המשפחתי חשוב לה מאוד. הורוסקופ שור מתאר את הנשים כטיפוס דומיננטי, כאלה שלא
readmore


taurus_healthמזל שור והבריאות
עיניי רבים החיים לא שווים הרבה אם לא נשמור על הבריאות שלנו, לכן הורוסקופ יומי או הורוסקופ שבועי זהו מקום בו אנשים רבים מוודאים מה צופן להם העתיד מבחינה
readmore


taurus professionקריירה ובחירת מקצוע
בני מזל שור הינם אנשים של עבודה קשה, הם אינם אנשים שמקבלים הכל כמובן מאליו ויודעים שעל מנת להשיג דברים צריך להזיע ולעבוד קשה אך בסוף נהנים
readmore

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *